Klantenservice

Hulp nodig?

Onze klantenservice helpt je graag! Tussen 08:00 – 22:00 is onze Live Chat beschikbaar (7 dagen per week). Let op, we kunnen je niet helpen met het annuleren van een aankoop die al verzonden is. Je kunt ons bereiken via de mail op klantenservice@wecustomise.nl. We reageren binnen 24 uur.

WeCustomise – Logo (2020)

VEELGESTELDE VRAGEN

Verzending

Wij versturen al onze pakketten met DPD. Indien je jouw bestelling voor 16:00 hebt gedaan versturen wij jouw aankoop nog dezelfde dag (m.u.v. van feestdagen, vertragingen en voorraad). Meestal worden bestelling de volgende werkdag bezorgd.

Let op: Gratis verzending voor bestellingen naar België is pas geldig vanaf €50.

Betalingen

Op dit moment accepteren we alleen iDeal (Nederland) en Bancontact (België). Al onze betalingen worden afgehandeld door onze payment provider. Na het afrekenen (betalen) van een bestelling starten we met het verwerken van de bestelling.

Retourneren

Gepersonaliseerde producten komen helaas niet in aanmerking voor retourneren of ruilen, aangezien deze speciaal op jouw wensen zijn afgestemd. Indien jouw aankoop tijdens de verzending kapot is gegaan moet je contact opnemen met onze klantenservice (klantenservice@wecustomise.nl). Let op: retourneren zonder contact op te nemen is niet mogelijk.