Neem contact met ons op via Whatsapp om sneller reactie te krijgen!

Hoe kunnen we je helpen?

Veelgestelde vragen

Bestellen

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

Zoek een product in onze webshop en personaliseer het naar jouw eigen wensen, daarna kan je het product toevoegen aan jouw winkelmand, om vervolgens af te rekenen.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Vanwege ons snelle verwerk- en verzendproces is het niet mogelijk om een bestelling te annuleren. Je kunt altijd contact met ons opnemen om te kijken naar eventuele mogelijkheden.

Ik heb mijn adresgegevens verkeerd ingeuld?

Onze medewerkers controleren altijd het adres voordat jouw aankoop wordt verzonden. Je ontvangt vanzelf een e-mail met daarin de melding dat jouw adres niet klopt of dat er gegevens ontbreken. Hierdoor loopt jouw aankoop wel vertraging op.

Ik heb geen aankoopbevestiging ontvangen?

Na het afrekenen sturen we automatisch een bevestiging van je aankoop naar jouw e-mailadres. Controleer of je het juiste e-mailadres hebt ingevuld. Controleer ook of de e-mail niet in jouw spam folder terecht is gekomen.

Ik wil meer dan 25 gepersonaliseerde artikelen bestellen?

Wij hanteren speciale bulk prijzen voor bestellingen met meer dan 25 gepersonaliseerde artikelen. Neem contact op met onze klantenservice voor meer informatie.

Bezorging en verzending

Wat is de levertijd?

Wanneer je op werkdagen vóór 16:00 besteld, versturen we jouw aankoop nog dezelfde werkdag. Het is gebruikelijk dat je dan binnen 1 tot 2 werkdagen jouw aankoop in huis hebt.

Hoe duur zijn de verzendkosten?

Voor standaard verzending rekenen wij €5,25. Bestellingen van boven de €50 kunnen gebruik maken van gratis verzending (alleen binnen Nederland).

Kan ik mijn pakket volgen?

Je ontvangt na verzending direct een e-mail met daarin de Track & Trace link van jouw pakket.

Ik heb geen Track en Trace link ontvangen?

Na verzending sturen we jou automatisch een e-mail. Controleer jouw spam folder van je e-mail. Neem anders contact op met onze klantenservice.

Retourneren

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Het is helaas niet mogelijk om gepersonaliseerde artikelen te retourneren. Indien je niet tevreden bent, neem dan contact met ons op, dan kunnen wij samen kijken naar een oplossing.

Wat is de garantieperiode?

Voor alle artikelen geldt een wettelijke 30 dagen garantie periode na ontvangst.

Mijn bestelling is beschadigd. Wat nu?

Neem zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice (uiterlijk binnen 14 dagen). Vergeet niet om een foto te maken (ook van het pakket!), en jouw bestelnummer toe te voegen. Gebruiksschade valt niet onder de garantie.

Betalen en korting

Welke betaalmethodes worden er aangeboden?

Om te betalen kun je veilig gebruik maken van iDEAL, Bancontact, Creditcard.

Ik heb een kortingscode hoe kan ik deze gebruiken?

Je kunt een kortingscode in jouw winkelmandje of op de betaalpagina toevoegen. Sommige kortingscodes werken pas onder bepaalde voorwaarden.

Ik ben mijn kortingscode vergeten. Wat nu?

Kortingscodes moeten vóór de betaling worden toegevoegd. Wij kunnen helaas achteraf geen korting meer verrekenen.

Neem contact met ons op

Vragen over een aankoop?